В Україні з’явився апсайклинг-проєкт, який використовує перероблений одяг із секонд-хендів. Про це пише видання Хмарочос.

Зазначається, що бренд Bettter заснувала фешн-директорка українського Vogue Юлія Пеліпас.

Пеліпас повідомила британському Vogue, що для виготовлення одягу використовують речі з українських секон-дхендів. Перша колекція вийшла у червні.

Що пропонують і за скільки?

Бренд продає цілісні образи, які складаються з двох-п’яти речей: штанів, жакету, сорочки тощо. Вартість варіюється від 570 до 970 євро. 

Та засновниця бренду планує в майбутньому випускати колекції з «ультрадоступними» цінами.

«Мрію, щоб ми змогли розповідати історію кожної речі, включаючи імена попередніх власників. Таким чином, вважаю, ми б навчилися створювати сталі гардероби, де кожна річ має значення», – зазначає Пеліпас.

Промоційне відео бренду знімали на озері Пушкар в Індії за участі місцевих моделей.

Зараз Bettter шукає людину на посаду головного виконавчого директора, який відповідатиме за вробництво, маркетинг, набір співробітників та міжнародний розвиток проєкту. Про це повідомив Дмитро Дубілет, який бере участь у проєкті.

Фото: hmarochos.kiev.ua

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *