Мер Києва Віталій Кличко зриває терміни здачі метро на Виноградар після того, як на нього було виділено кілька мільярдів гривень зі столичного бюджету.

Про це йдеться в матеріалі на сайті народного депутата Олександра Дубинського Dubinsky.pro.

Йдеться про одну з кримінальних справ, що стосуються розкрадання бюджетних коштів, виділених на будівництво метро в Києві – №42019000000002358.

“Ще у вересні 2018 року КП “Київський метрополітен” провів тендер на будівництво ділянки Сирецько-Печерської лінії метрополітену від станції “Сирець” на житловий масив Виноградар. Загальна вартість будівництва склала близько 6 млрд грн. Переможцем тендеру за результатами корупційної схеми керівництва КМДА, а саме Віталія Кличка, стала відома українська компанія, що займається будівництвом підземки – ВАТ “Київметробуд”. В умовах договору між замовником і підрядником було внесення авансу в розмірі 30% суми договору, який повинен був бути використаний протягом 3 місяців після отримання. Однак, по ініціативі КМДА, згідно з листом, підписаним Миколою Поворозником, в Кабмін направили проект постанови про збільшення авансу до 95% вартості робіт з терміном використання до 24 місяців”, – нагадує видання.

Воно зазначає, що Кабмін погодив відповідні зміни до постанов КМУ №1764 від 27.12.2001 та №117 від 23.04.2014.

“Отримавши авансом бюджетні кошти в розмірі 2,6 млрд гривень, підрядник використовує їх не на будівництво метро, згідно цільового призначення, а спрямовує на депозитний рахунок в один з державних банків України. Завдяки цьому також авансом отримує прибуток як відсотки в розмірі приблизно 139 млн гривень, які через підконтрольні Кличко-Поворознику комерційні структури “переводяться в готівку”, – йдеться в матеріалі.

Крім того, згідно з даними сайту Дубинського, підрядчик залучає до будівництва метро “своїх” субпідрядників, які надають йому послуги за завищеними цінами або укладають формальні договори з метою привласнення бюджетних коштів. Що також відбувається “під керівництвом” мера Києва.

“В даний час, в результаті махінацій з бюджетними коштами, роботи на об’єкті будівництва – Сирецько-Печерської лінії метрополітену – виконані лише на 1%. Що ставить під очевидну загрозу здачу об’єкта в термін і запуск відповідної гілки підземки. Все це під керівництвом Віталія Кличка , який зручно вмостився в мерському кріслі, і не хоче його втратити”, – резюмує Dubinsky.pro.Іван Троянов

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *