Українські політики витратили на передвиборну рекламу в Facebook $ 6,6 млн.

Про це повідомляє рух “Чесно”.

“$ 6 600 000 – витрати українських політиків у 2020 році на рекламу в Facebook. Для порівняння, це трохи більше річного бюджету міста Дрогобича”, – коментують експерти.

У цей період рекламу поширювали 4 500 сторінок в Facebook і Instagram.

Топ за витратами очолила сторінка “Політична партія” За Майбутнє”- витрачено майже $ 170. 000.

Партія “Слуга народу” займає перше місце за сукупними витратами різних сторінок цієї політичної сили або кандидатів від неї – $ 880 000.

Лідер партії «Слуга народу» Олександр Корнієнко заявив, що конституційних підстав для розпуску парламенту зараз немає і президент Володимир Зеленський навряд чи піде на це, навіть якщо Верховна Рада не підтримає його законопроект «Про відновлення суспільної довіри до конституційного судочинства».

Глава української делегації в Тристоронньої контактній групі Леонід Кравчук повідомляв, що дата проведення виборів на Донбасі – 31 березень 2021 року – не є однозначною, час можна перенести.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *