Поки через ситуаційю на дорогах в Києві в 2019 році середньостатистичний  водій провів у транспортних заторах 227 годин, що дорівнює 9 дням і 11 годинах безцільно проведеного життя, розробники проєкту Генплану Києва не будуть будувати транспортних розв’язок на різних рівнях в центральній частині міста. В рамках Малої кільцевої дороги (проспект Валерія Лобановського, вулиця Олени Теліги тощо) передбачається звести їх тільки на продовженні Залізничного шосе.

Також виняток становитимуть розв’язка на площі Героїв Великої Вітчизняної війни і Предмістна правобережна розв’язка на Подільському мостовому переході.

У проекті Генплану акцентовано увагу на розвитку громадського транспорту, зокрема швидкісного. Передбачається, що з часом саме громадський транспорт буде відігравати провідну роль у перевезенні пасажирів.

Будівництво багаторівневих транспортних розв’язок заплановано:

  • на Харківській площі;
  • на перетині вулиці Бориспільської з Харківської трасою;
  • на проспекте Романа Шухевича;
  • на вул. Братиславській;
  • на вул. Оноре де Бальзака;
  • на Дарницькій площі;
  • на вул. Привокзальній;
  • біля станції метро «Чернігівська»;
  • на проспекте Академика Палладіна;
  • на Великій окружній дорозі;
  • на площади Валерия Марченко.

Як повідомляли Українські Новини, раніше в Офісі Президента розповіли, що уряд  має намір побудувати Київську обхідну дорогу (КОД) на протязі 2021 року.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *