Великі корпорації відмовилися розміщувати рекламу у Facebook. Через це акції компанії впали.

Повідомляє Корреспондент

 Засновник соцмережі Facebook Марк Цукерберг втратив 7,2 мільярда доларів через те, що деякі великі компанії відмовилися розміщувати рекламу, пише агентство Bloomberg 27 червня. Акції компанії впали на 8,3 відсотка напередодні, після того як компанія Unilever (один із найбільших рекламодавців) заявила, що цього року не буде витрачати гроші на розміщення реклами у всіх продуктах Facebook. Раніше від реклами через расизм у всіх соціальних мережах як мінімум на місяць вирішила відмовитися компанія Coca-Cola. За цей час Coca-Cola перегляне рекламну політику. На початку місяця Цукерберг заявив, що розгляне зміни в політиці Facebook, які призвели до того, що компанія не видалила суперечливі пости президента Дональда Трампа. Facebook залишить співробітників удома до кінця року

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *