У Верховну Раду подали одразу кілька проектів, які передбачають збільшення штрафів для водіїв та покарання пішоходів-порушників.

Про це повідомляє  Апостроф.

Зокрема пропонується внести зміни до статті 127 Кодексу України про адміністративні порушення і встановити відповідальність за перехід проїжджої частини в темний час доби або в умовах недостатньої видимості без використання світловідбивних елементів: стрічок, жилетів чи наклейок. У чинній редакції Кодексу за такий проступок (якщо його визнають, звичайно, проступком) може бути два види покарання: попередження або штраф – 51 гривня.

Однак парламентарії пропонують змінити і систему штрафів. Таке покарання, як “попередження” взагалі прибрати зі статті 127, а штраф у 51 гривню, який зараз можна заробити за перехід проїжджої частини у невстановленому місці, підняти до 255 гривень. Якщо пішоход був нетверезий, штраф складе 510 гривень, якщо його дії спричинили створення аварійної обстановки, його можна буде оштрафувати на 680 гривень (зараз 170 гривень).

Крім того, глава парламентського комітету з питань правоохоронної діяльності Денис Монастирський пропонує дати право поліції зупиняти авто для перевірки водіїв на стан алкогольного сп’яніння.

Штрафи для водіїв також істотно зростуть. Так, за залишення місця ДТП замість сьогоднішніх 255 гривень, нардепи пропонують штрафувати на 3400 гривень, та ще й передбачити можливість позбавлення прав на 6 місяців. За непристебнутий пасок безпеки доведеться викласти 510 гривень замість 51 гривні, як зараз. Стільки ж доведеться заплатити (якщо законопроекти приймуть) за порушення правил проїзду перехресть, рух на червоний сигнал світлофора і розмови по телефону за кермом без спеціальної гарнітури.

За перевищення швидкості більш ніж на 50 кілометрів на годину, потрібно буде викласти 3400 гривень, а не 510 гривень, як зараз. А якщо водія вже позбавили прав, але він все одно ризикнув сісти за кермо, йому буде загрожувати штраф у 20 400 гривень. За повторне аналогічне порушення протягом року штраф зросте вдвічі: до 40 800 гривень.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *