Українські політики витратили на передвиборну рекламу в Facebook $ 6,6 млн.
Про це повідомляє рух “Чесно”.
“$ 6 600 000 – витрати українських політиків у 2020 році на рекламу в Facebook. Для порівняння, це трохи більше річного бюджету міста Дрогобича”, – коментують експерти.
У цей період рекламу поширювали 4 500 сторінок в Facebook і Instagram.
Топ за витратами очолила сторінка “Політична партія” За Майбутнє”- витрачено майже $ 170. 000.
Партія “Слуга народу” займає перше місце за сукупними витратами різних сторінок цієї політичної сили або кандидатів від неї – $ 880 000.


Лідер партії «Слуга народу» Олександр Корнієнко заявив, що конституційних підстав для розпуску парламенту зараз немає і президент Володимир Зеленський навряд чи піде на це, навіть якщо Верховна Рада не підтримає його законопроект «Про відновлення суспільної довіри до конституційного судочинства».
Глава української делегації в Тристоронньої контактній групі Леонід Кравчук повідомляв, що дата проведення виборів на Донбасі – 31 березень 2021 року – не є однозначною, час можна перенести.