Так, днями ПриватБанк знову “відзначився” з незрозумілих списанням грошей з рахунку свого ж клієнта. Відповідна заява з’явилася на спеціалізованому сайті Мінфіну. Повідомляється, що з картки українця були списано практично 8400 тисяч гривень трьома транзакціями. При цьому сам банк не спромігся повідомити свого клієнта про всякого роду фінансові операції з його рахунком.

“27.12 з картки Приватбанку« Універсальна голд »трьома платежами були списані гроші на загальну суму 8390 грн, з яких – 4804,75 грн з кредитного ліміту. Ніяких повідомлень про підтвердження платежу (смс, дзвінки і т.д.) від Приватбанку не надходило . Як тільки дана ситуація стала мені відома (приблизно через 3 години зайшовши в Приват24), відразу ж зв’язався з банком і пояснив ситуацію “, – пояснює клієнт нюанси скандалу.

Але розмова з співробітниками банку не задався з самого початку. Спершу вони спробували звинуватити самого клієнта в тому, що він залишає номер своєї картки і доступ на списання з неї коштів без повідомлення на сторонніх ресурсах. А потім і зовсім заявили, що нічим не можуть допомогти, а ось кредитні кошти потрібно буде в обов’язковому порядку погасити у встановлений термін.

“Результати спілкування (з 5 різними співробітниками, деякі були більш ввічливі і компетентні, а деякі в усьому звинувачували мене …..) зводиться до того, що Приватбанк нічим допомогти не може, також мені необхідно погасити кредит 4804,75 грн і звернеться із заявою в поліцію … Мені досі не зрозуміло, як могли пройти ці платежі? “, – задається питанням незадоволений клієнт.

Джерело: hyser.com.ua

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *