Поки через ситуаційю на дорогах в Києві в 2019 році середньостатистичний водій провів у транспортних заторах 227 годин, що дорівнює 9 дням і 11 годинах безцільно проведеного життя, розробники проєкту Генплану Києва не будуть будувати транспортних розв’язок на різних рівнях в центральній частині міста. В рамках Малої кільцевої дороги (проспект Валерія Лобановського, вулиця Олени Теліги тощо) передбачається звести їх тільки на продовженні Залізничного шосе.
Також виняток становитимуть розв’язка на площі Героїв Великої Вітчизняної війни і Предмістна правобережна розв’язка на Подільському мостовому переході.
У проекті Генплану акцентовано увагу на розвитку громадського транспорту, зокрема швидкісного. Передбачається, що з часом саме громадський транспорт буде відігравати провідну роль у перевезенні пасажирів.
Будівництво багаторівневих транспортних розв’язок заплановано:
- на Харківській площі;
- на перетині вулиці Бориспільської з Харківської трасою;
- на проспекте Романа Шухевича;
- на вул. Братиславській;
- на вул. Оноре де Бальзака;
- на Дарницькій площі;
- на вул. Привокзальній;
- біля станції метро «Чернігівська»;
- на проспекте Академика Палладіна;
- на Великій окружній дорозі;
- на площади Валерия Марченко.
Як повідомляли Українські Новини, раніше в Офісі Президента розповіли, що уряд має намір побудувати Київську обхідну дорогу (КОД) на протязі 2021 року.